
Polospánek
Polospánek funguje na bázi iterativní a mediálně proměnlivé výstavy. Otevřeně čerpá z autorských narativů a vizuální citlivosti k technologiím volně vázaným na vývoj her a videoherní kulturu, potažmo fragmenty her samotných.
Přirozeným prostředím Polospánku je budování atmosféry, ve které se mísí pocit z prostoru s příběhy krajin a postav, kterým je virtuální původ vlastní. Prolnutí mezi digitálním a fyzickým světem odráží naši instinktivní potřebu pracovat s různorodými materiály, barvami a interaktivitou. Charakter a inventář Polospánku vychází vždy z místa, ve kterém se v daný čas odehrává a svobodně navazuje na iterace předešlé.
Dlouhodobým cílem výstavy je zprostředkovat návazný zážitek s jemně probuzenými herními prvky, jež bude v každé iteraci zároveň samonosný a nebude vystavovat hry soudobou konvenční formou.
Café Kaprál 2025
Polospánek funguje na bázi iterativní a mediálně proměnlivé výstavy. Otevřeně čerpá z autorských narativů a vizuální citlivosti k technologiím volně vázaným na vývoj her a videoherní kulturu, potažmo fragmenty her samotných.
Přirozeným prostředím Polospánku je budování atmosféry, ve které se mísí pocit z prostoru s příběhy krajin a postav, kterým je virtuální původ vlastní. Prolnutí mezi digitálním a fyzickým světem odráží naši instinktivní potřebu pracovat s různorodými materiály, barvami a interaktivitou.


KUMST Brno 2024
Polospánek funguje na bázi iterativní a mediálně proměnlivé výstavy. Otevřeně čerpá z autorských narativů a vizuální citlivosti k technologiím volně vázaným na vývoj her a videoherní kulturu, potažmo fragmenty her samotných.
Přirozeným prostředím Polospánku je budování atmosféry, ve které se mísí pocit z prostoru s příběhy krajin a postav, kterým je virtuální původ vlastní. Prolnutí mezi digitálním a fyzickým světem odráží naši instinktivní potřebu pracovat s různorodými materiály, barvami a interaktivitou.
